tisdag 31 januari 2012

Hej dagbok!
Nu var det ett tag sen jag skrev sist.
Sitter här framför dataskärmen med en kopp med varmt vatten som ska rensa tarmen. Tänkte skriva lite vad som har hänt under
Dagarna som har gott,
Lördagen den 21 Jan
Mamma var reseledare inom hennes jobb. Resan gick till Göteborg där vi såg Sista minuten på Göteborgs stadsteatern, den var riktigt bra och rolig.
Måndag- fredag var det bara jobba.
Lördagen den 28 Jan
Kl: 10:00 hämtade min vän Alexandra mig och vi åkte in till stan för att blir sminkade och fotograferade av Model Lab. Det var roligt sen var det lite mat på stan och sen var det tåget upp till Göteborg för min del för att träffa Niclas. Vi hade jätte trevligt och det var verkligen jätte roligt och se honom.
Igår måndag var det jobba.
Och idag har jag jobbat sen har det inte hänt så mycket mer i dag, nu i kväll blir det nog tv.
Bilder från i lördags



Ha det bra
Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar